Gasztronómiai kalandozások Horváth Zsuzsi konyhájából, főzés-sütés szenvedéllyel, könnyedén!

RozéKacsa

But why?

Hogy miért is kezdek egy sokadik gasztroblogot, meg miért ez a neve...

2014. szeptember 11. - HZsuzsi84

Évek óta tervezgettem, de mindig elhessegettem a gondolatot, hisz annyi gasztroblog van már, hogy lassan Dunát lehet rekeszteni velük, még árvizes időben is. Ez mondjuk így van most is, sőt...

De egyre többször fordult elő, hogy ismerőseim, barátaim, rokonaim, szomszédaim hívtak fel azzal, hogy

"adj ötletet mit főzzek!" 

"te olyan jókat szoktál kitalálni"

"meg tudnád adni a receptjét annak a ... isteni volt."

"Jön az anyósom, villantanom kéne, de nem tudom mivel"

Aztán a rengeteg szóban elmondott ötlet, emailben átküldött recept után úgy döntöttem, a fenébe, miért ne csinálhatnám ezt "hivatalosan", legalább nem kell külön küldözgetnem a recepteket. Főzni szeretek, írni is (írok személyes blogot, "jógablogot" egy online jógamagzinban), akkor miért ne köthetném végre össze a kettőt. 

A férjem 100%-ban támogat, (és sok barát is), sőt, ő már régóta mondogatja, hogy kezdjünk valamit a gasztronómiai őrületemmel. Már csak egy frappáns nevet kellene kitalálni...

Aztán egyik nap, éjfél és hajnali 1 között kipattant a fejemből ez a névötlet. Így született meg a RozéKacsa. De miért pont ez?

Egyrészt mert jól hangzik, másrészt mert a húsfélék közül a kedvencem a mediumra, azaz rozéra sütött kacsamell, képes vagyok egymás után akárhányszor azt rendelni étteremben, de magam is szívesen elkészítem itthon (recept is lesz hamarosan!). 

Aztán külön is értelmezhető: a borok közül a kedvencem a rozé, a kacsához mint állathoz is személyes vonzalom fűz, és egy rozé borral megtöltött gumikacsát is elfogadnék :) 

A fent látható fantasztikus rajz ötlete is az enyém, de hát a lényeg a kivitelezésen van. Van egy kedves ismerősöm, fantasztikus grafikus, (valójában annál sokkal több): Vámos Robi. Én megálmodtam, hogy mit rajzoljon meg, ő eljött hozzánk, főztem neki, ebédeltünk, és közben mondogattam, hogy mi is legyen a képen... ő meg mindent papírra vetett, úgy ahogy elképzeltem, vagy még jobban... Nagyon hálás vagyok neki! szerintem szuper lett!

Hogy miben lesz más ez a gasztroblog a többitől? Abban, hogy ezt én írom. Minden lesz benne, amit szeretek, és semmi, amit nem :)

Remélem szeretni fogjátok! Üdv a RozéKacsán! :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozekacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr1006689607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása